Friday, July 6, 2012

i love you!

i love you too encik suami!
hehe

Entri hari ini adalah tidak berkaitan dengan tajuk. saja saja buat entri keluar topik. rakan rakan, marilah meriahkan diri dengan bersembang tentang GAJI. x kisahlah gaji kita besar atau kecil, asal namanya gaji. 

Jap, aku tengah bengong. bloging melalui tab perlukan ketabahan yang tinggi. apahal x boleh justified ni? ? aku tekan byk kali lain jadinya. hmmmm

Aish masih centre jgk, malaslah. oleh itu entri ini akan bersambung pada entri akan datang sahaja. sekian. salam

p/s: saya orang belum bergaji, baru urus dan belum di proses pun. mungkin 2,3 bulan lagi baru gaji masuk. lantas, aku masih belum punya wang utk mengotakan hajat2 yang telah ditanam untuk berbakti pada ibubapa dan keluarga. insyaAllah rezeki datang nanti aku pun tunaikanlah hajatku secara slow and steady. okbai!

No comments: