Friday, July 4, 2008

Besties.*akan selalu menyayangi kamu

Yang kini di hati
[Farhana Ema Bt. Hamdan]
[Noor sofiah Abdullah]
[Ayunni Bt. Mohammad]

Mereka umpama nadi bagi saya dalam menjalani kehidupan seharian di Ip ini. we are all would drive evryone crazy.hihii..we laugh a lot n talk too much.kesatuan kepala yang sangat hebat ini membuatkan kami semakin memahami di antara satu sama lain. dan kini sudah menjadi sepeti adik beradik.
*Tiada rahsia
*Berkongsi suka dan duka
*Menangis bersama
Semuanya telah dialami walaupun dalam tempoh persahabatan yang hanya baru mencecah 2 tahun.
~Farhana Ema~
She is my carzy clasmate.kalau sudah berjumpa entah bila cerita mahu habis. mulut tidak pernah penat membicarakan soal ini dan itu.=)
Saya sangat berbahagia menjadi sahabat anda. ketahuilah wahai Farhana Ema, saya menyayangi anda sepertimana saya menyayangi diri saya sendiri.anda bukanlah orang lain bagi saya. You are my lovely friend,my soulmate.Saya amat menyayangi anda!Biarpun saya tidak pernah menjadi sempurna, tetapi saya sentiasa ingin melakukan yang terbaik untuk dia.kerana dia telah saya anggap sebagai sahabat dunia dan akhirat.
Sekiranya diri ini pernah membuat khilaf dan salah, sejuta kemaafan dihulurkan.saya tidak begitu sempurna untuk menjadi seorang sahabat yang baik untuk dirimu. tetapi saya sentiasa menerimamu seadanya.Dun wori!=)
elL:ema jum makan mlm ni.
ema:sikmo kamek!!
*Her answer will almost be da same..huhuu~
~Noor Sofiah Abdullah~
She is my 'jiran sebelah bilik' merangkap rakan makan bersama. She is so cute!i love her so much3..she is owez menutup setiap perasaan yang dirasai.tetapi...i got instinct and will owez asked her why. but still,its hard 4 her to share her real feelings. But then i stil could understand her.
Sofy merupakan sahabat saya yang begitu berbeza daripada yang lain2.Yes,she is quite extraordinary. but i like the way she treat me. as i am quite 'pemanja' with her, she treat me on a right way.Sofy, u should read this.i know you dun like this kind of stuff but i juz want you to know that i really2 aprciate you as my beloved fren.
Kami selalu makan bersama2.untung badan kami tidak menjadi seperti gaban.hihi..tapi kdg2 terpaksa juga kontrol makan kerana saya dan dia mangalami masalah yang sama*sindrom kenaikan berat badan yang terlalu cepat sekiranya tidak dikawal.*sigh*
Sofy,i do love u dear...
elL:sofea edeena,tukarlah nama di IC..
Sofy:eyeee...bah marilah tukar.
*Saya amat suka bila namanya ditukar menjadi Sofea Edeena..hihii...
*jahatnya saya...~
~Ayunni Bt. Mohammad~
SHe is my roomate since we enter this Ip. you know what?she told b4 im started 2 write this blog;rumet,you should put there about nobody could describe me except you.* is that true or not?saya pun tidak pasti.but maybe YES.because we're so close to each other.boleh dikatakan seperti adik beradik.
Dia sebenarnya adalah kakak saya kerana dia lahir pada bulan januari dan saya pada bulan april. tetapi..kelihatan seperti saya pula yang kakak!*sigh* tapi tidak mengapa,kerana kadangkala,sifat ke'kakaan'nya akan muncul juga secara tidak sengaja.hihii..So funny klu dia tiba2 berkelakuan seperti kakak saya.*macam tidak sesuai lah..kiki..
Dear my roomate;u know how much i care for you.u know that i love you as who you are to me.so please remember that owez.Marilah kita bersama-sama menjadi seorang yang matang.*kunun..hahaha.oleh kerana kita bakal mengajar dalam masa 3 tahun lagi. Tetapi masih berkelakuan seperti kanak-kanak kan..Hee..
But never mind.As long as kita ada kesedaran.Rumet,u know i miss when we're at your home.Memasak and makan together.So seperti adik beradik.=)
Saya sayang kamu selalu...
Ayunni: Gudnite rumet...
elL:Nanite rumet..
Ayunni: I cakap gudnite,u shud reply me gudnite too lah.NOT nanite!
*She dun like the perkataan 'Nanite'.But...i like to mengenakan dia!=) hihihi...
Saya akan selalu menyayangi anda semua,wahai sahabat-sahabatku...mmmuahx!
=)


Yang dirindui selalu.

[Siti Norlizah Bt.Saiman dan Nadiah Aqilah Bt. Askuri]

[Sabrina G. Gumbang]

[Nurul Huzaimah Bt.Hussein]

Mereka adalah sahabat. Mereka adalah kawan. Mereka adalah seperti adik beradik. Yang telah berkongsi segala suka duka bersama. Selama 5tahun berada di alam persekolahan yang mengukir sajarah persahabatan kami.

Sebenarnya ada seorang lagi. she is Norhafizah Bt. Hashim. tetapi gambar beliau tidak dapat dijejaki.=(

Dear my besties*in MRSM Kuching, Lizah, Nurul, Sab, Nadiah and Pijah. U all are great friend. Being together for five years with you guys was such a lovely time for me. it will never cme back and to be with you all again is quite impossible. i hate the distance between us. so hard to meet each other and even now, when i went to take my result SPM was the last time i see u guys. and that was the last time we went shopping, eat, walked and talked together.

I miss the moment when we got quarel and we bcme good again. it was so funny when i think back.*childish act tidak dapat dielakkan.But now,when i think of u all, how could i explain to you about my BIG desire and hope to meet you all again.=(

Saya akan selalu mengenangkan kamu. segsla kenangan yang terpahat di hati tidak mungkin akan dilupakan.sejuta kemaafan sekiranya diri ini pernah menyakitkan hati ataupun berlaku tidak mengendahkan kalian.Dari hati yang tulus ikhlas ini, saya amat menyayangi kalian semua.merindui kalian tidak akan menjadi suatu kebosanan selagi niat untuk bertemu lagi belum kesampaian.


Salam sayang dan rindu dari sahabatmu ini,

elL~


2 comments:

ila said...

dear~
i wish ADILAH SARIDI will be appeared here as one of the besties
=]

pInKyLiCiOuS said...

thanx dear...i really miss u all too...nice blog by the way...hope 2 c u again...