Saturday, July 5, 2008

thEy arE mE

They are so fabulous.

[Sayangku Along:Nur El-Hafizah Bt.Numan]
[My dear Angah:Nur El-Hanizah BT.Numan]
[Honey bunny kak Intan:Intan Farhana Bt.Numan]
They are;
My sistErs.
They are;
~Caring
~Loving
~Try 2 understand mE
~ Very nice sister
~They create mE
~Funny
~Hardworking
~Patient
~Unpredictable
~Responsible
~My inspiration
~My teacher
~My 'tukang' advice.
Mereka sangat baik.Sangat penyayang.Adakah saya mampu menjadi seperti mereka untuk adik2 saya?
Mereka adalah kakak yang menyayangi saya.Walaupun mereka jarang mengungkapkan rasa sayang kepada adik mereka yang seorang ini,tetapi saya tetap tahu tentang itu.Saya tahu mereka menyayangi saya sebagai seorang adik yang tidak sempurna,tidak baik dan sangat nakal.
Mereka menyayangi saya.
Dan saya amat menyayangi mereka.

Along:
You are such a nice sister.Thanks kerana suka memberikan brg2 kepada saya.*Buatlah selalu lagi.hihi..I am proud of you.For everytime you try to protect your sisters.I am not a good little sis isnt?Maybe u never know that deep inside my heart,i do really2 aprciate you.As my very first,nice sister.Sometimes we are a twin on some different part of us.Mungkin kerana saya adalah adik dia.Persamaan ada di mana2.Tetapi,saya tidak sebaik dia.Tidak seperti dia.Kerana dia sangat baik.Love u along..
Angah:
U're gettin married.I was so sad actualy.Bcoz i never hav my single sister anymoe after your marriage.But maybe u didnt see it.Bcoz i tried hard to hide it.You smile on your wedding day.And a felt so grateful for you.I am a noughty little sis,am I?But you still give me advices.And please know that your story had tought me a lot.Angah yang sangat tabah.Saya sayang padanya.
Kak Intan:
You are my penawar hati.Bcoz you are so funny!*sangat selalu ketawa bila mendengar cerita yang melucukan dari dia.You are so baik.I cant even become as good as you.Kerana saya memang sediakala nakal.I try my best to be a good sister,a good daughter.I do.And i will never give up about that.Kak intan yang kini semakin matang.Dia berkahwin pada usia muda.Itu adalah satu hikmah baginya.Kerana kini segalanya telah terbukti.Saya akan selalu merindui dia.
Sayang selalu...

No comments: