Thursday, July 12, 2012

Menjelang Ramadhan

Assalamualaikum w. b. t..
Ya saya tidak mahu mengotakan janji untuk menghapdet sambunagn entri yang bercerita ttg gaji. sebab? aku xmau fikir pasal gaji lah! baik fikir pasal bulan puasa yang bakal menjelang kurang dari 10 hari lagi. wiwiwiwi exciteddd!! pestime aku sambut ramadhan sebagai isteri bhuehue.

Pada hujung minggu ini akan balik ke sisi suami. aku rasa macam angau tak hengat, sebulan x jumpa suami, aku rasa nebess mahu jumpa suami hujung minggu ni. hahaha silalah melempang saya kerana keterujaan yang melampau ini. huahua! encik suami, sila bersedia menghadapi dating kita yang pertama setelah sebulan terpisah. kita pergi dating dengan makan bersungguh2! hihik

Cuti sakit aku sebenarnya berakhir pada 24 julai, tapi aku akan mula bekerja minggu depan. saja saja turun kerja awal, lagipun aku rasa kudrat aku sudah mampu untuk mengajar, jangan berlari larian sudahlah. di samping banyak urusan yang tertangguh di sekolah dan sengaja turun kerja sebelum ramadhan. kang aku turun kerja masa puasa, x pasal pasal aku puasa setengah hari akibat sudah lama berehat, tiba tiba kerja di bulan puasa lagi. ahh very keanak anakan reason itew! haha aku peduli hapa?

ok, itu saja hapdet yang sempat. salammm


No comments: